תארו לעצמכם שאתם שבים הביתה בסתם יום של חול, אחרי עבודה מתישה של שעות רבות וחולמים רק להתרווח על הספה עם כוס קפה ועיתון מהבוקר… אתם נכנסים לבית וחושכות עיניכם. במקום ספה אתם רואים רק מים שחורים ועכורים בריח שעדיף לא לתאר… מה אתם עושים? בבהילות אתם רצים לחפש מספרים של אינסטלטורים מהאזור שיבואו להציל אתכם כמה שיותר מהר, תוך כדי חיפוש אתם ממשיכים בגריפת מי השופכין שנחתו על ביתכם הנעים והחמים…

הכירו את ביובית עבודות ביוב

כדי שתדעו שיש לכם על מי לסמוך בעתות משבר שכאלו, אנו בחברת ביובית עבודות ביוב רוצים להכיר לכם את החברה שלנו כדי שבעת כזו תוכלו לפנות ישירות אלינו מבלי להסתבך ולחפש אחר איש מקצוע הוגן. חברתנו קיימת שנים רבות מאז 1978, בשנים הללו צברנו ניסיון רב בטיפול בבעיות אינסטלציה שונות, מתן שירותים מתקדמים כמו סילוק שורשים, שאיבות פסולת מבורות מי שפכין ועוד. אנשי המקצוע שלנו הם מהראשונים בתחום כאשר לכל אחד תחומים התמחות מגוונים וניסיון רב בתחום. אם אתם נמצאים באזור המרכז כדאי שתדעו שאנו מהירים ביותר וטווח זמן ההגעה שלנו יכול להיות קצר ביותר, זה בדיוק מה שאתם צריכים בעת תקלה, מלאך מושיע שיגיע כמה שיותר מהר ויעניק טיפול הולם ומקצועי.

הטכנולוגיה מנצחת!

צילום צנרת ביוב היא אחד מהשירותים המתקדמים ביותר שהוספנו בשנים האחרונות עם ההתפתחות המשמעותית  של הטכנולוגיה בתחום. צילום קווי ביוב הוא למעשה הדרך הטובה, הקלה והיעילה ביותר לאתר גורמים שונים לנזקי צנרת. אם יש פיצוץ בצינור או הרס של המערכת לא חייבים לפרק את כל הרצפות ולהרים הכול אלא די בהחדרת סיב אופטי של מצלמת אינפרה אדום שתצלם את הצינור מבפנים , את הצילומים ניתן לראות במסך מחשב רגיל על גבי דיסק קשיח ולהסיק מסקנות על סמך הצילום. ברגע שיש פרטים עובדתיים בנוגע למצב הבור קל הרבה יותר להגיע להחלטות מהו הטיפול הנכון ביותר. יהיו מקרים מסוימים בהם תהיה המלצה על החלפת הצנרת אך במקרים רבים אחרים יהיה ניתן לטפל באופן מהיר ופשוט יותר.

דילוג לתוכן