עבודות ביוב שאלות ותשובות

עבודות ביוב שאלות ותשובות: מידי יום פונים אלינו עשרות לקוחות עם מגוון רחב של שאלות. אספנו את עיקר השאלות הבולטות ביותר. אנו כאן לשירותכם ונשמח לענות לכל שאלה

ביובית עבודות ביוב שאלות ותשובות

זקוקים ליעוץ? לשאלות נוספות:

עבודות ביוב שאלות ותשובות

מדוע נגרמות סתימות בביוב?

תשובה: סתימות ביוב הינן דבר שיגרתי ואין צורך להיבהל. סתימות ביוב נגרמות בשל התיישנות מערכת הביוב, סדיקה וכניסה של שורשים לביוב, השלכה של פסולת לביוב ( כגון: חיתולים, מגבונים וכדומה).


 

האם אני זקוק לביובית?

תשובה: ראשית צור קשר עמנו והסבר לנו מה הבעיה על מנת שנוכל לסייע לך. במידה ומדובר בהצפת ביוב והביוב המרכזי ( לא הביתי כגון: שירותים, מקלחת וכו…) עולה על גדותיו אל תמתין אתה זקוק לשירותי ביובית. במידה וקיימות במערכת הביוב שלך בעיות חוזרות ונישנות הדורשות טיפול שלם במערכת הביוב. במידה ואתה עסק ובבעלותך בור שומן או מפריד שומנים אתה זקוק לביובית.


 

סובל מבעיה של שורשים בביוב, האם ביובית יכולה לפתור את הבעיה?

תשובה: הסרת שורשים מהבביוב היא פעולה שמבצעת ביובית, בהחלט! טיפול לא יסודי בשורשים יגרום לסתימות מרובות אשר וחוזרות, אין להזניח ולטפל בשורשים החודרים למערכת הביוב.


 

האם ניתן לדחות סתימה בביוב?

תשובה: בהחלט לא! ראשית הריח והצחנה של ביוב הוא בלתי נסבל. בנוסף דחיית הטיפול עלולה לגרום למפגע תברואתי. סתימות ביתיות ניתנות לטיפול די בקלות עי אינסטלטור, אולם כאשר מדובר בסתימה במערכת הביוב הראשית יש לא להמתין להזמין ביובית.

 

 
דילוג לתוכן