מערכות הביוב שלנו פועלות באופן רציף ויומיומי, ולכן הסיכוי להיווצרות בעיות בהן גדל באופן משמעותי. בשל כך, חשוב להיות ערניים למצב הביוב שלכם ויפה שעה אחת קודם. אם אתם גרים בגבעת אונו ומעוניינים לטפל במערכת הביוב שלכם, תוכלו לפנות אלינו בחברת ביובית, ונדאג לשלוח אליכם ביובית שתבצע עבורכם שאיבת צנרת מקצועית ויעילה.

מי אנחנו?

לחברת ביובית מוניטין גבוה של מקצועיות ואמינות. החברה קיימת משנות השבעים ונותנת שירות כבר קרוב לארבעים שנה. מקצוענות היא תוצר של ניסיון, ולנו בביובית ניסיון עשיר ומוכח ואלפי לקוחות מרוצים. אצלנו תמצאו פתרון מקיף ויעיל לכל בעיות הביוב השונות וכן טיפולים למניעת בעיות עתידיות שעלולות לצוץ במערכת הביוב. אנו נותנים שירות בפריסה רחבה ונהיה שם בשבילכם גם בגבעת אונו. פעילותינו נעשית תוך עמידה בכל התקנים של איכות הסביבה ובהתאם לחוק.

מענה כולל לבעיות ביוב

אנו מטפלים בבעיות רבות הקשורות למערכת הביוב, ודואגים להעניק שירות טוב ופתרונות נכונים ומקצועיים לכל בעיה. אנו מטפלים בין השאר בסתימות בביוב, שאיבת הצפות ביוב, צילום מערכת הביוב, הובלה ופינוי שפכים, שאיבת בורות שומן, שאיבת בורות רקב, ניקיון קווי ביוב, מניעת סתימות ביוב ועוד. בכל מצב שאתם חוששים כי מצב הביוב שלכם בכי רע, תוכלו לפנות אלינו ונדע לאבחן את הבעיה ולהביא לסילוקה המהיר.

הטיפול שלנו מתבצע באמצעות צי גדול ומגוון של ביוביות לכל מטרה: ביוביות צרות המתאימות לפעילות בשטח קטן ודחוק, ביוביות נמוכות המתאימות לעבודה בסביבה שאיננה גבוהה כמו חניוני רכבים ועוד.

למי אנו נותנים שירות?

חברת ביובית נותנת שירות ללקוחות מגוונים. בין אם הנך לקוח פרטי בעל בית מגורים, חצר פרטית או בין אם הנך בעל עסק בתחום המזון, כמו מפעל, מסעדה, בית מלון, קניון ועוד תוכל לקבל את שירותינו. כ"כ אנו מעניקים שירות למערכות ביוב כלליות כמו של מועצות אזוריות, ערים, חניונים ציבוריים ועוד.

אז אם אתם גרים בגבעת אונו ונתקלתם בבעיה במערכת הביוב שלכם, אל תהססו. פנו עוד היום לחברת ביובית ונדאג לשלוח אליכם ביובית במהירות ולהביא לפתרון הבעיה.

דילוג לתוכן