ביובית עבודות ביוב'- בני ברק והמרכז!

ביובית! בני ברק וערי המרכז. אנו כאן להעניק לכם את השירות המקצועי והטוב ביותר. לטיפול מהיר ויעיל בתקלות בלתי נעימות ולאחזקה שוטפת בעת הצורך.

בעלי מפעל בבני ברק וזקוקים לחברה שתפנה את השפכים שלכם? הביוב בדירה שלכם בבני ברק שוב נסתם ואתם זקוקים לאיש מקצוע? ביובית- בני ברק וערי המרכז, תיתן לכם מענה מקצועי ומהיר. אנו נמצאים בתחום כבר כחמישים שנה! צברנו ידע וניסיון רבים בהם אנו משתמשים בשימוש יומיומי. בנוסף, אנו דואגים להתחדש בידע ולהתמקצע בציוד כדי לתת מענה יעיל וטוב יותר, גם במקרים מסובכים ומאתגרים. החברה שלנו התרחבה עם השנים, וכרגע כוללת מספר רב של ביוביות, אשר חלקן ייחודיות בגודלן. כך אנו יכולים לתת מענה במקומות צרים או נמוכים אליהן ביובית רגילה לא תוכל להגיע. מחלקת הציוד לצילום מערכת הביוב גם היא מפותחת ומצוידת בכלים טכנולוגים מתקדמים מהשורה הראשונה.

השילוב של אנשי צוות מעולים יחד עם ציוד מתקדם מאפשר לנו לטפל בשלל בעיות.

יש סתימה בביוב? אנו נגיע עם ביובית- בני ברק או מכל עיר אחרת באזור שבו תקראו לנו ונבצע שאיבה ופתיחה של הביוב.

הפיקוס ששתלתם בזמנו שולח שורשים אל תוך צנרת הביוב שוב ושוב וכבר התייאשתם מפתרון? התקשרו אלינו ונשלח צוות מיומן של ביובית- בני ברק או יתר ערי המרכז שם אתם מתגוררים. נוכל לאתר את המקטע הבעייתי בעזרת ציוד צילום מקצועי ומתקדם וללא צורך של הרמה וחשיפה של שטחים נרחבים. בנוסף, חשוב לדעת שהיום קיימות מספר שיטות לטיפול בשורשי עץ בביוב. אנו נתאים עבורכם את הטיפול המתאים תוך חשיפה, הרס ולכלוך מינימליים.

בעלי עסק שימו לב! אנו מחזיקים בתעודת 9001: ISO 2008 המסמיכה אותנו לפנות שפכים בצורה חוקית. בנוסף, אנו ערוכים לספק לכם שירותי אחזקה של מערכת הביוב. אנו מציעים פתרונות ייחודיים כמו ביובית נמוכה במיוחד עבור מבנים נמוכים כמו חניונים, או ביובית צרה במיוחד למעבר צפוף וצר.

**ניתן להתקשר אלינו בכל שעה שתרצו. אנו זמינים תמיד ומחזיקים בהיכון צוות ביובית חירום 24 שעות ביממה.

דילוג לתוכן