ביובית לכל מטרה – למגזר הפרטי, העסקי או הציבורי, מספקים שירותי ביובית כדי שגם אתם תוכלו לשמור על סביבה נקייה והיגיינית, מניעת סתימות והצפות, ושמירה על חיי שגרה תקינים ומטופחים. שירותי ביובית ברמת גן מגיעים עד אליכם עם הציוד הנדרש, לעבודה מקצועית ויעילה, ולפתרון כל בעיה.

בכל סביבת חיים קיימת מערכת ביוב אליה מתנקזת הפסולת שאנו מייצרים. מי השפכים יורדים בתעלות הביוב וזורמים בתעלות הביוב עד אשר מגיעים למקום יעדם. עם הזמן, מצטברים שמנים ופסולת לאורך תעלות הביוב ומקשים על מעבר נקי וחלק של מי השפכים. כך למעשה נוצרת סתימת בתעלות הביוב, אשר עלולה להוביל להצפה לא סימפתית כלל וכלל של מי השפכים, מה שאנחנו מכירים כמים שלא יורדים בחור הביוב. הצטברות שומנים נפוצה מתרחשת בבורות שומן הממוקמים בקרבת בתי עסק למכירת מזון, ולשם כך נעשה גם כן שימוש ביובית, לצורך שאיבת השומן שהצטבר ומניעת סתימות והצפות.

ביובית מיועדת לפתרון תקלות מסוג זה, שאיבת ביובים, שאיבת בורות שומן, פתיחת סתימות במידה שהללו נוצרו ושלל פעולות נוספת כדי לשמור על מערכת הביוב של מתפקדת ותקינה. אנו מספקים שירותי ביוב לקהל הרחב ולכל דורש – בין אם מדובר במגזר הפרטי, מגזר עסקי או ציבורי. ברשותנו ביוביות המותאמות למערכות הניקוז השונות, ומסוגלות להתמודד עם שאיבה מאסיבית של ביוב ובורות שומן, ולנקותם מכלל הלכלוך שהצטבר על דפנות התעלה.

תקלות בצנרת הן עסק מלוכלך ועלולות להוות בעיה של ממש. בכדי שלא לאפשר לתקלה להמשיך להתקיים ואף לגדול למימדים גדולים יותר, אנו מספקים את שירותי הביובית בהקדם האפשרי ובזמני הגעה ועבודה מהירים במיוחד. סתימה בצנרת עלולה להשבית את מקום העסק למשל לזמן לא מבוטל ולגרום להשלכות שליליות עבור העסק. לכן אנו שמים דגש על הגעה מהירה ועבודה עניינית ויעילה.

הצטרפו גם אתם ללקוחותנו הרבים ותוכלו להנות מאספקה מהירה, שירות מקצועי ומנוסה, ומחירים אטרקטיבים ונוחים. כשמדובר בצנרת שלכם זה לא צחוק. אנחנו כאן כדי לאפשר לכם להמשיך בשגרת החיים, למנוע בעיות עתידיות ולתקן כל תקלה ובעיה.

דילוג לתוכן